طراحی سایت

قالب وبلاگ

بهمن 90 - به پادرنگ خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


به پادرنگ خوش آمدید
 
نوشته شده در تاریخ شنبه 90/11/1 توسط یاس

علیرضا نوری‌زاده» که پس از اغتشاشات انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به فرقه سبزها پیوسته است در سال 1328 هجری شمسی در محله دروازه قزوین تهران به دنیا آمد. پدر نوری‌زاده در آن زمان ملبس به ردای روحانیت بود و در مدرسه علمیه فیلسوف‌الدوله در حوالی مولوی درس می‌خواند و شهریه می‌گرفت و با کمک بازاریان و مقرری که از عده‌ای خیر می‌گرفت گذران عمر می‌کرد. در حوالی سال 1340 شمسی نوری‌زاده به همراه پدر و خانواده‌اش به نجف اشرف مهاجرت کرد.

ادامه مطلب...

در حالیکه محمد نوری زاد از عناصر ضدانقلاب که هرروز با نامه پراکنی و توهین های بیشرمانه در حال گذران امور خود می باشد دختر و دامادش در وزارت ارشاد در حوزه بازی های رایانه ای دارای نفوذ فراوان هستند و از این راه به کسب درآمدهای بسیار بالا مشغول می باشند.
نوری زاده 
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب (ن.ف) داماد محمد نوری زاد هتاک بازی قمار گونه تراوین در ایران را سازماندهی کرده و این بازی در کشور ایران به طور کامل توسط وی خریداری شده است ودر آمد بادآورده ای را به سبک پدرزنش نصیب نامبرده کرده است!پدر زن وی نیز بر سر یک پروژه سینمایی با کلاه برداری هزینه میلیاردی فیلم را صرف خرید خانه ای در فرمانیه کرد!
طراحان و گردانندگان بازی تراوین از اشتیاق کاذب کاربران سوءاستفاده کرده و از طریق فروش اکانت‌های قدرت تحت عنوان «طلا» برای خود منبع کسب درآمد ایجاد کرده‌اند. کاربران بازی هم به دلیل اشتیاق زیاد برای چیره شدن بر دیگر رقبا و غارت انبارهای آنها در دهکده بازی اقدام به خرید این اکانت‌ها می‌کنند. قیمت اکانت‌های به اصطلاح طلا در بازی از 19 یورو به بالا تعیین شده است که به صورت اینترنتی و از طریق شبکه بانکی شتاب به حساب طراحان بازی واریز می‌شود.
اما این تمام ماجرا نیست و زمانی که کاربران به شخصه برای فروش اکانت قدرت خود اقدام می‌کنند، چرخه مشکوکی از قمار اینترنتی شکل می‌گیرد که دراین چرخه کاربران و طراحان بازی دائما درحال جابه‌جایی مبالغ هنگفت هستند.


در پی انتشار شش هزار و هفت صد و سی و هشتمین نامه محمد نوری زاد، علیرضا نوری زاده با انتشار یک نامه سرگشاده به محمد نوری زاد، وی را بیکار، و در عین حال، عامل رژیم دانست. متن این نامه بدین شرح است… نچ! این 2 تا لیاقت این را ندارند که درباره شان طنز بنویسیم. فی الحال، شانی دارد قلم ما! اونی که لایقه، یکی دیگه اس. پس بخوانید نامه «نوری زاده» اصل کاری را به «نوری زاد» اصل کاری… قلابی ها را وللش!

نوری زاده

 

 

سلام داداش. منم «ف. ه». «ق. ق» برام حبس بریده 6 ماه! این در حالی است که من، آقازاده نیستم، بلکه «نوری زاده» هستم و بابای ما دامت برکاته، فی الواقع نوری است از انوار بهشت که البته شعاع هیچ کدامش به نام ما نیست! آن محی الدین که واقعا انواری از انوار برین است، بابای ماست! حاج شیخ محمد باقر، بابای ماست! آقای جنتی، فالدخلی فی عبادی، و بلکه وادخلی جنتی اش بابای ماست! راضیه و مرضیه، بابای ماست! عباس دوران که شهید شد، اما پهلوان این دوران، بابای ماست! قهرمان لیگ برتر بابای ماست! برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول فتنه در جشنواره فیلم عمار، بابای ماست! استوانه نظام، بابای ماست!

  ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • راه آرام
  • پیج رنک