طراحی سایت

قالب وبلاگ

اردیبهشت 91 - به پادرنگ خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


به پادرنگ خوش آمدید
 
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/2/11 توسط یاس

حجاب حق مسلم همه ی زنان

 

"روان ولیامز» کشیش سرشناس انگلیسی و اسقف اعظم کلیسای کانتربری نیز بوده، طی اظهاراتی استفاده از حجاب توسط زنان مسلمان را حق مسلم آنان دانست.


«روان ولیامز» کشیش سرشناس انگلیسی و اسقف اعظم کلیسای کانتربری نیز بوده، طی اظهاراتی استفاده از حجاب توسط زنان مسلمان را حق مسلم آنان دانست.وی که در یک جشنواره ادبی در شهر آکسفورد حضور داشت و سخن می گفت، در ادامه افزود: بنده حتی برخی دختران و زنان غیر مسلمانی را دیده ام که حجاب بر سر می کنند زیرا آن را وسیله ای که باعث دادن اعتماد به نفس و اطمینان به آنان می شود، می دانند.

این کشیش سرشناس انگلیسی همچنین گفت: حتی یکی از شاگردان مسیحی خود بنده که بر سر کلاس هایم نیز حاضر می شد، همواره حجاب بر سر می گذاشت زیرا معتقد بود که این حجاب به وی امنیت و اطمینان خاطر می دهد. البته این حجاب بخش از شئونات و تعالیم دینی این دختران و زنان به شمار نمی رود بلکه با انگیزه ای روحی – روانی آن را بر سر می کنند.

گفتنی است «روان ولیامز» که اواخر سال 2011 میلادی از سمت خود به اسقف اعظم کلیسای کانتربری کناره گیری کرد، در سال 2008 میلادی طی اظهاراتی بی سابقه اعلام کرده بود که استفاده از برخی مواد و تعالیم شریعت اسلامی در دستگاه قضایی انگلیس اجتناب ناپذیر است و باید چنین اقدامی صورت گیرد زیرا این مواد موجب انسجام بیشتر اجتماعی در انگلیس می شود. این اظهارات وی به شدت مورد انتقاد مسیحیان افراطی در انگلیس قرار گرفت.

منبع:زنان نیوز


 

?



روز پرستار، سالروز ولادت حضرت زینب است؛
این هشدار به زنان ماست: نقش خودتان را پیدا کنید.

 

اولاً روز پرستار و ایام ولادت زینب کبرى، این زن نمونه‌ى تاریخ بشر را به همه‌ى شما برادران و خواهران عزیز و پرستاران محترم تبریک عرض میکنیم. امیدواریم که خداوند به پاداش این خدمت بزرگ، این تلاش بسیار ارزشمند، رحمت خود، هدایت خود و فضل خود را شامل حال همه‌ى شما و همه‌ى پرستاران کشور و مجموعه‌ى دست‌اندرکاران مسئله‌ى سلامت در کشور بفرماید

امام خامنه ای رهبر



جمعی ازفعالین سایبری با راه اندازی پایگاهی اینترنتی با عنوان اقتدار سایبری و همچنین صدور بیانیه ای در آن به حکم اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی لبیک گفتند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
رهبر حکیم ، مدبر و فرزانه انقلاب اسلامیامام خامنه ای
سلام علیکم
خداوند را شاکریم که به یمن وجود نعمت عظیم انقلاب اسلامی، به ما ملت ایران، رهبری فرزانه عطا نمود تا بتوانیم با تکیه بر الطاف الهی در سایه تدابیر حکیمانه اش، دست در دست هم، قله های پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری فتح نموده و ایرانی آباد بسازیم.

ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • راه آرام
  • پیج رنک