طراحی سایت

قالب وبلاگ

نقش کم نظیر بسیج در جنگ نرم/ مسئولین بیش از پیش از ظرفیت بسیج اس - به پادرنگ خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


به پادرنگ خوش آمدید
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به ظرفیت کم نظیر بسیج در پیشبرد امور کشور خواستار توجه بیش از پیش مسئولین برای بهره مندی از این پتانسیل شد.

نقش کم نظیر بسیج در جنگ نرم/ مسئولین بیش از پیش از ظرفیت بسیج استفاده کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به ظرفیت کم نظیر بسیج در پیشبرد امور کشور خواستار توجه بیش از پیش مسئولین برای بهره مندی از این پتانسیل شد.

سردار علی فضلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سبلانه با بیان این که دشمن با اشاعه  فساد و فحشا و مواد مخدر درصدد تقویت بی هویتی در بین جوانان ایرانی است گفت: مقابله موثر با هجمه فرهنگی  مستلزم  کار فرهنگی، تربیتی و سازنده برای جوانان است.
وی تصریح کرد: امروز وقت گرانبهای اغلب افراد پای اینترنت صرف می شود و انس و الفت با خانواده به حاشیه رفته است و دشمنان با استفاده از این فرصت خانواده را کانون هجمه خود قرار داده اند بنابراین برای مقابله با این هجمه دشمنان، باید کانون گرم خانواده را تحکیم و تقویت کنیم.
جانشین بسیج مستضعفین با اشاره به تاثیر گذاری سفر های راهیان نور در خنثی کردن توطئه های دشمنان اظهار داشت: شنیدن اثر پذیری این سفر های معنوی از زبان دانش آموازان اعزام شده وصف ناشدنی است.
سردار فضلی در ادامه با بیان این که برای جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزها نیز نیروهای بسیجی در مواقع نیاز به نیروهای انتظامی کمک می کنند افزود: هر موقع میدان فراهم بوده نیروی بسیج در مقابله با مواد مخدر ورود پیدا کرده و انتظار داریم همه دستگاه ها و مسئولین امر بیش از گذشته از ظرفیت کم نظیر بسیج استفاده کنند.
این رزمنده و فرمانده دفاع مقدس گفت: بسیج همواره آماده مبارزه با هجمه های فرهنگی است، عرصه فرهنگی نیاز به پشتیبانی فرهنگی دارد اگر آرمانی نگاه کنیم نتیجه بخش خواهد بود.
سردار فضلی در بخش دیگری از این گفتگو درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی صرفه جویی در کارها و پرهیز از انجام کارهای غیر ضروری است.
وی با بیان اینکه مردم در شکل گیری اقتصاد مقاومتی نقش مهمی بر عهده دارند عنوان کرد: درطی سال های گذشته و امسال سازوکارهایی برای تقویت این مهم فراهم شده است و تمرکز پیدا کردن بر روی موضوعات اساسی و بنیادی می تواند برای آینده تاثیر گذار باشد.
سردار فضلی با بیان اینکه گستره بسیج به اندازه تمام ملت ایران است، اظهار داشت: تشویق آحاد مردم درقالب ساختار گسترده بسیج درمحلات و مساجد باعث می شود تا بسیج درهرجایی که مردم سهمی را ایفا می کنند پیشگام باشد.
وی ادامه داد: در راستای تقویت سازوکارهای اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری با همکاری سپاه های استانی و بسیج سازندگی قرارگاه سازندگی تشکیل شد تا به صورت زیر بنایی اقداماتی را با کمک دولت و مجلس و خودجوش طراحی کرده و با این اقدامات اقتصاد رادر حوزه خرد تقویت کنیم.
سردار فضلی تقویت تولید خانگی و محلی را جزو مبانی قرارگاههای سازندگی دانست و افزود:در راستای تحقق حماسه اقتصادی حوزه کشاورزی، دامداری، صنایع کوچک کانون توجه بسیج است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:آموزش بخش های کشاورزی و تولیدی از جمله برنامه های بسیج است تا با انتقال تجربه و تخصص افراد در راه عملی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداریم و در این راستا بنیاد تعاون بسیج با اعطای تسهیلات  از تولیدکنندگان و کشاورزان حمایت خواهد کرد.
سردار فضلی در پایان خواستار پرهیز از برخورد شعاری با مفاهیم تولید در کشور شد و گفت: امیدواریم قبل از شعار دادن به گفته هایمان عمل کنیم و بدنبال موفقیت در میدان عمل باشیم.



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • راه آرام
  • پیج رنک