طراحی سایت

قالب وبلاگ

دفاع از حریم ولایت خط قرمز سپاه پاسداران/سپاه با هیچ جریان و گرو - به پادرنگ خوش آمدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت


به پادرنگ خوش آمدید
 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت و امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران است، گفت: سپاه با هر اقدامی که به حریم ولایت و رهبری و منافع مردم و امنیت ملی آسیب بزند به شدت مقابله خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت و امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران است، گفت: سپاه با هر اقدامی که به حریم ولایت و رهبری و منافع مردم و امنیت ملی آسیب بزند به شدت مقابله خواهد کرد.

به گزارش سبلانه ، عباس کاظمی امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تشکیل نهاد مقدس سپاه در آغاز روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی (ره) برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و در بین سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌نظیر و ماندگار بوده و این مهم نشان از نگاه ژرف و بصیرت و آینده‌نگری امام راحل (ره) دارد.
وی با اشاره به ضرورت شناخت و آسیب‌شناسی انقلاب‌های جهان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از هر نظر نسبت به سایر انقلاب‌های جهان متمایز و منحصر به فرد است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مبتنی بر تعالیم و فرهنگ اسلام ناب محمدی صورت گرفت، جوانان پرشور انقلابی، عهده‌دار حفاظت و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شدند و تا به امروز نیز این رسالت را عهده‌دار هستند.
کاظمی با اشاره به اینکه طرح تحول و تعالی در سپاه مبتنی بر خودسازی و تقویت معنویت پاسداران است، عنوان کرد: همواره باید از هویت و جایگاه پاسداری صیانت کرد.
وی اصلاح رابطه درونی و اصلاح رابطه خود و خدا را از زیرساخت‌های اصلی سپاه برشمرد و افزود: آثار و برکات طرح تحول و تعالی سپاه در حفظ روحیه انقلابی، حماسی و سلحشوری پاسداران کاملاً مشهود است.
وی با اشاره به اینکه سپاه همواره در حال دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دشمنان مدام درصدد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی هستند و از هیچ کوششی برای رسیدن به اهداف شوم خود دریغ نمی‌کنند و سپاه پاسداران در برابر توطئه دشمن خود را سپر ولایت فقیه، ملت و انقلاب اسلامی کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به اینکه بعد از واگذاری مسئولیت حفاظت ناوگان هوایی کشور به سپاه پاسداران دیگر شاهد هواپیماربایی و بمب‌گذاری نبوده‌ایم، اذعان کرد: روحیه ارزشی و انقلابی سپاه موجب شده است در هر مسئولیتی که به این نهاد واگذار می‌شود، به لطف خداوند متعال سربلند باشد.
کاظمی ادامه داد: سپاه امروز بسیار منظم‌تر و هدفمندتر نسبت به سال‌های آغاز انقلاب اسلامی عمل می‌کند و همواره در حال رشد و تعالی است.
وی با اشاره به اینکه سپاه همواره هوشیارتر از سایر، تهدیدات گوناگون را درک و نسبت به خنثی‌سازی اقدامات علیه انقلاب اسلامی عمل می‌کند، بیان کرد: همه سازمان‌ها و نهادها به مرور زمان و بعد از انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند، اما سپاه سریع‌تر از سایرین به رشد و تعالی رسیده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی، محور توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه به بنیان‌های فرهنگی جامعه به ویژه نهاد مقدس خانواده بوده است.
وی افزود: در جبهه فرهنگی، سربازانی که قصد دفاع از شجره طیبه انقلاب اسلامی را دارند، باید کاملاً منسجم و سنجیده رفتار کنند و خداوند را شاکریم که سپاه، با عنایت حق تعالی و فرماندهی مقام معظم رهبری توانسته پیشگام در این عرصه باشد.
این مسئول اضافه کرد: امروز با دشمنی روبرو هستیم که در مقاطع زمانی حساس به روش‌های مختلف به انقلاب اسلامی حمله می‌کند و هیچ گاه دشمنی‌هایش در یک جبهه نبوده، اما با توجه به تمرکز دشمن در حوزه‌های فرهنگی و صرف هزینه‌های کلان، سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در این عرصه موفق عمل کرده است.
کاظمی با اشاره به نام‌گذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: سپاه پاسداران ضمن تبیین فرامین فرماندهی معظم کل قوا، رسالت تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را بر عهده دارد و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی استفاده می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود از فراز و نشیب‌های متعددی گذر کرده است و در جنگ تمام عیار اقتصادی و سیاسی که علیه ملت ایران در وقوع است تمام توان خود را در دفاع از ملت و انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.
وی با اشاره به دوران جنگ سرد بیان کرد: بعد از فروپاشی شوروی سابق نظام جهانی کاملاً تغییر کرده است و آمریکا بعد از این برهه همواره سلطه خود را بر کشورهای جهان سوم تحمیل کرده، اما امروز شرایط موازنه قدرت به گونه‌ای رقم خورده است که از حالت تک بعدی خارج و شاهد شکل‌گیری قدرت‌های نوظهور دیگری در منطقه هستیم.
این مسئول با تأکید بر حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ملت ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیا بوده و تأثیر شگرف انقلاب اسلامی ایران در نظام جهانی غیر قابل انکار است.
کاظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر آمریکا به عنوان قدرت برتر جهان مطرح نیست، ادامه داد: هر کجا که دولت‌مردان کشورها به آمریکا تمایل و ارادت بیشتری داشته باشند، شدت عمل و مخالفت مردم آن کشورها با دولت‌مردانشان بیشتر بوده و این نشان از بیداری و هوشیاری مردم جهان دارد که در سایه انقلاب اسلامی ایران رخ داده است.
وی با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن 91 اضافه کرد: بسیاری از سیاستمداران و تحلیلگران غربی بر این باور بودند با توجه به هجمه سیاسی و اقتصادی بی‌سابقه، حضور مردم کم رنگ خواهد شد ولی به لطف خداوند و هوشیاری ملت پیش‌بینی‌های دشمنان برعکس شد و تمام مردم ایران به خصوص جوانان نسل سوم انقلاب حماسه عاشورایی را خلق کردند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار داشت: عملکرد سپاه بسیار روشن است و هیچ‌گاه عرصه را خالی نمی‌کند و همواره به نفع ملت و انقلاب اسلامی عمل می‌کند.
وی با اشاره به پروژه سپاه هراسی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در پشت پرده این اتهامات دشمنانی هستند که با تمام وجود به ملت خیانت کرده‌اند و بدیهی است که خدمات سپاه را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند و باید بدانند که حضور سپاه همواره با تأمین منافع و امنیت ملت همراه است.
کاظمی با بیان اینکه سپاه با هیچ جریان و گروهی عقد اخوت نبسته، عنوان کرد: سپاه خود را خادم ملت و ولایت می‌داند و همواره با استکبار داخلی و خارجی که سعی دارند هویت، شکوه، استقلال و امنیت انقلاب اسلامی را به خطر بیندازند با تمام توان مقابله می‌کند.
منبع:فارس



.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • راه آرام
  • پیج رنک